Tilbake Tilbake: Angst

Forum

På Sidetmedord.no kan du dele tanker og følelser med andre brukere eller våre ansatte veiledere. Bruk forum og vennetjeneste for å utveksle erfaringer og meninger med andre brukere, eller send en melding anonymt til oss og få svar innen 48 timer. 

Logg inn

 
  • Ny? Du som skriver til oss er helt anonym, og vi som jobber med tjenesten har taushetsplikt.

Natt svette

Du må være logget inn for å skrive i forumene.

Logg inn Ny bruker

Forfatter
Melding
Avatar

Natt svette

jan 12 2019 - 02:52
Hei.
Har begynt på vival og zolofot. Har fått skikkelig nattsvette fra dag 1. Kan dette skyldes medisiner? Flere som har opplevd dette? Aldri før har jeg gått på antidepressiva.
Avatar

Re: Natt svette

jan 13 2019 - 16:18
det er ikke en uvanlig bivirkning nei. Jeg opplever det selv, men jeg regner med det er en blanding av både medisiner og angst/stress.
Til forsiden