Forum

På Sidetmedord.no kan du dele tanker og følelser med andre brukere eller våre ansatte veiledere. Bruk forum og vennetjeneste for å utveksle erfaringer og meninger med andre brukere, eller send en melding anonymt til oss og få svar innen 48 timer. 

Logg inn

 
  • Ny? Du som skriver til oss er helt anonym, og vi som jobber med tjenesten har taushetsplikt.

Bivirkning av Wellbutrin og Lamictal: bipolar

Du må være logget inn for å skrive i forumene.

Logg inn Ny bruker

Forfatter
Melding
Avatar

Bivirkning av Wellbutrin og Lamictal: bipolar

april 26 2019 - 11:42
Hei!

Har andre gått på wellbutrin lenge? Har gått på det selv i 3 år ca, og har fått tinnitus av det.
Begynte nå på lamictal. Er i opptrapping/tilvenning,
Problemet mitt er at etter jeg for 4 uker siden begynte på lamictal har tinnitusen blitt veldig mye høyere. Andre som har opplevd dette?

Har andre sluttet på wellbutrin og fortsatt på lamictal? Hvordan har det gått? Ble tinnitus borte da? Hvordan fungerte deg med psyken? Jeg er redd for å bli deprimert igjen, det skjedde sist jeg sluttet på wellbutrin, men da gikk jeg ikke på lamictal i tillegg.

Har genmutasjoner som gjør at jeg ikke har så mange valg av medisin som ikke for meg alvorlige bivirkninger.

Vil bare være stabil, og ikke lei meg, sint, irritert og manisk.... glad det hvertfall er mindre tabu med tiden.

Mvh Olleolle, 28 år.

Innlegget er redigert i henhold til Reglement for sidetmedord! Admin
Til forsiden