Forum

På Sidetmedord.no kan du dele tanker og følelser med andre brukere eller våre ansatte veiledere. Bruk forum og vennetjeneste for å utveksle erfaringer og meninger med andre brukere, eller send en melding anonymt til oss og få svar innen 48 timer. 

Logg inn

 
  • Ny? Du som skriver til oss er helt anonym, og vi som jobber med tjenesten har taushetsplikt.

wellbutrin - økt symptomer

Du må være logget inn for å skrive i forumene.

Logg inn Ny bruker

Forfatter
Melding
Avatar

wellbutrin - økt symptomer

feb 17 2018 - 20:55
Hei!

sikkert et innlegg om denne medisinen fra før, men jeg har rett å slett ikke ork til å lete..

Det jeg lurer på er om noen har opplevd økt symptombilde i oppstartsfasen og ved økning i dose?

jeg har gått på det i litt over 2 uker og det ble trappet opp den 14 nå og jeg må ærlig si at det skremmer meg de tankene jeg går rundt med hele tiden nå. Kommer det evt til å gå over? Hvor lang tid må jeg prøve å holde ut liksom?`

vanskelig å formulere seg ikveld, men håper dere skjønner hva jeg vil fram til.
Til forsiden