Tilbake Tilbake: Angst

Forum

På Sidetmedord.no kan du dele tanker og følelser med andre brukere eller våre ansatte veiledere. Bruk forum og vennetjeneste for å utveksle erfaringer og meninger med andre brukere, eller send en melding anonymt til oss og få svar innen 48 timer. 

Logg inn

 
  • Ny? Du som skriver til oss er helt anonym, og vi som jobber med tjenesten har taushetsplikt.

Økt spyttprodukjon og slim ved medisiner?

Du må være logget inn for å skrive i forumene.

Logg inn Ny bruker

Forfatter
Melding
Avatar

Økt spyttprodukjon og slim ved medisiner?

juli 9 2013 - 13:51
Er det noen her som opplever dette ? Jeg har brukt citaprolan siden mars, og har siden april hatt dette. Eller er det slik ved angst?
Avatar

Spyttproduksjon

juli 11 2013 - 13:24
Har ikke hørt den har økt, men minsket. Altså tørrere i munnen ved bruk av disse perparatene. (SSRI)

Mener det finnes tyggegummi på apoteket, spesielt for dette..
Til forsiden