Tilbake Tilbake: Angst

Forum

På Sidetmedord.no kan du dele tanker og følelser med andre brukere eller våre ansatte veiledere. Bruk forum og vennetjeneste for å utveksle erfaringer og meninger med andre brukere, eller send en melding anonymt til oss og få svar innen 48 timer. 

Logg inn

 
  • Ny? Du som skriver til oss er helt anonym, og vi som jobber med tjenesten har taushetsplikt.

Øke dosen, svimmelhet!

Du må være logget inn for å skrive i forumene.

Logg inn Ny bruker

Forfatter
Melding
Avatar

Øke dosen, svimmelhet!

juni 27 2014 - 17:38
Når dere har økt dosen på medisinen dere bruker, hvilken bivirkninger fikk du? Jeg er så svimmel hele tiden nå..
Avatar

Hei! Angående medisinøkning

juni 28 2014 - 02:46
Om du opplever ubehagelig svimmelhet ved dose økning,ville jeg sjekket det med fastlegen pr tlf ganske raskt,kommer litt an på hvilke medisiner dette er,og hva som står i pakningsvedlegget som er vanlig ogufarlig eller ikke. eller legevakt om det haster med svar. Ellers ville jeg nok råde deg til å trappe litt ned igjen jeg,medisiner er ikke til å spøke med vet jeg. God bedring da :)
Avatar

Re: Øke dosen, svimmelhet!

juli 24 2014 - 00:05
Jeg forsøkte å øke dosen Cipralex fra 10 mg til 15 mg, og ble veldig svimmel (og ekstra engstelig...). Derfor avbrøt jeg og trappet ned igjen til 10 mg. Det er selvfølgelig en mulighet for at det "bare" er psyken som spiller deg et puss, noe jeg anså som mulig i mitt tilfelle, men jeg syntes altså at det var så ekkelt at jeg trappet ned igjen :)
Til forsiden