|
Liinnj1234
|
:/
Er sikker på at jeg aldri vil finne noen. At jeg alltid vil forbli alene.
Pga mine problematiske liv.
Jeg får ikke til å bli kjent med noen gutter.
Eneste at de som sikkert vil ha meg, vil jeg ikke ha. Og de som jeg vil ha får jeg ikke.
Har så dårlig selvtllit. Skal jeg vente til jeg får selvtilit/selvbilde og kommer meg opp på beina*, og få orden på livet mitt, bli det aldri.
Dessuten ser jeg jo etter utseende til en gutt.
Men så må jo personlighetn også være fin*.
Jeg har prøvd å holde meg litt unna, og på en måte gjemt meg*.
Jeg føler jeg blir svett, og må vekk. Har en angst blant gutter.
Og hatt det siden jeg gikk på ung-skolen.
Var en kjekk gutt som kalte meg noe stygt engang, og tror dem ledde av meg og sånt.
Dessuten hr jeg lav selvtilit og selvbilde og tørs ikke tro at jeg er noe. Fordi jeg er født i et annet land, og ikke ser norsk ut.
Selv elsker jeg bare norske gutter. Klarer ikke fallle for noen som er fra utalndet selv.
Føler meg ikke noe tiltrekkende og attraktiv siden jeg er som jeg er.
jeg jobber verken ikke. eller gjør noe ut av livet.
Har klart å slippe følelsen av desperasjon hele tiden. Men noen ganger sniker den seg inn.
Jeg som ikke møter noen. Kankskje vil jeg gå hele livet uten å finne noen.
ser for meg en framtid, at jeg kanskje vil møte noen. Men det skjer jo aldri..også har jeg jo kanskje lang tid enda.
Men savner noen av og til. og ser andre har kjæreste.har i mer mindre grad sluttet å bry meg med utseende.
Noe jeg burde ha ikke gjort.
Jeg tørs ikke slippe noen inntil heller, og komme nært innpå meg.
Jeg er ogs ganske sjenert tror jeg.Men føler meg langt ifra noe attraktiv og bra emne, iforhold til mange andre.
Jeg har mistet meg selv mere og mere med årene,mistet alt av stolthet. som jeg hadde vertfall litt før da jeg gikk på skolen, for da var jo alle på skole.
Hele tiden om jeg ser kjekke gutter, viker jeg unna. eller prøver å komme meg unna. fordi jeg får en indre uro.
Begynner å svette bare da.
Ikke hjelper det at utleieren var så himla kjekk og pen å se på. Klarte nesten ikke prate ordentlig, og prøvde å vike/får panikk..og må unna. Fordi det ble så vanskelig', og skammmet meg sånn. Han så ut som han var 23-24,hadde pene klær og fin og kul på håret. Og var så hyggelig og koselig. . og han tok seg god tid.
Jeg tror han så at jeg syntes det var ekkelt,og jeg bare ble helt satt ut. Skjemtes sånn av meg selv etterpå. Syntes det var så ukomfortabel, fordi jeg ikke har treningen med å omgås kjekke gutter.
Vet han har samboer og har barn. har bare ikke treningen med å snakke med kjekke gutter og forholde meg til dem normalt.
Kona hans, virket som om hun kansje vet det..at det ble ekkelt/og at hun kanskje ble sur på meg. Siden hun virket så sur på meldingen..har ikke tort å ringt til henne om ting.
|
|
Lulagirl90
|
Re: :/
Skjønner at du virkelig har det vanskelig, om du trenger noen å prate med så vil jeg gjerne, og jeg har hjulpet flere venninner med å få bedre selvtillitt, jeg vet en del om å styrke selvbilde og selvtillitt, men jeg klarer bare ikke å gjøre det for meg selv, fordi jeg har rett og slett ikke krefter til å gjøre noe for meg selv.
Nummer 1: Det er jo tonnevis av norske gutter (norsk utseende) som elsker utenlandske/eksotiske jenter!
Nummer 2: IKKE sammenlign deg med andre, du kan aldri bli akkurat som noen andre, og det er da vel ikke noe spesiellt heller?
Du vil vel være din egen person, og det kan du ikke bli så lenge du sammenligner deg selv med andre.
Du er sikkert en flott jente med masse å gi, men du må bare si det til deg selv, si det hver dag, høyt!
Finn noe positiv om deg selv, se deg i speilet, om det så er et hårstrå som ligger fint så si det, at det er fint.
Kanskje huden din kjentes ekstra glatt ut i dag, du har fine negler, du er snill,, omtenksom,, sjenerøs osv. Du vet jo bedre selv hva slags gode kvaliteter du har. Og alle har noen!
Og om ikke du vet om noen, så tror jeg nok at jeg kan finne noen og jeg vil gjerne hjelpe deg
|
|
Liinnj1234
|
Føler meg kanskje ikke så snill og grei...
Føler meg negativ. De andre omkring meg. har nok merket at jeg er kald, og stiv maske. Mange ganger irritert og sint.
Har mye aggresjon i meg. Så kanskje ikke folk liker meg.
Sånn de som har møtt meg.
Jeg tillater meg selv ikke heller å være grei mot meg selv.
Og er litt streng mot meg selv.
Jeg klarer ikke slipe folk nært til. Annet enn nærmeste familien.
Føler meg ikke så kjempegrei, og bli og positiv.
Men heller slem og kald.
Dette fordi jeg har blitt mye bitter. og hatt det så vondt i meg selv.
At folk ikke skjønner hvordan det er..
At jeg er avvisende... og har en tendenes til å prate om kun meg selv..
ser at andre jenter er mye vakrere, de som er venniner med søstra mi.Jeg mistet mye selvtillit pga nederlagene og ikke klare noe.
Og at jeg ikke er så sterk og selvstendig.
mange gutter som liker selvsikre jenter.
Men det går nok bra.
|
|
Lulagirl90
|
Men om det var en positiv ting du kunne ha sakt om deg selv?
Finner du ikke en eneste?
Så du sliter mest med selvbildet ditt?
Hvordan du ser ut, at du ikke ser like bra ut som andre?
Snakker du med noen om dette? Jobber du med problemene dine? 
er ikke meningen å virke så nysgjerrig, vil bare gjerne forstå deg
|